Wednesday, September 2, 2009

bEn 10 cAkEs

Nie plak order dari Farrah for her beloved son. Katanya nk Cake Ben-10... So ku tunaikan hajat buah hati dia. Nie la hasil tgn keras ku melukih gambar si budak sluar hijau yg jadi kegilaan ank2 ku kini.. hehehe.. gambar nie ambil dari puzzle ank aku as ref. Mula2 lukih ok tp bab nk lorekkan coklat itam tu yg slack.. cacat ckit tgn n muka dia.. eerrrmmm.. soryy ek Farrah ada kecacatan kt tgn n muka ben10 tu..Happy Birthday wish saje ku wat keliling cake tu.. nampak kelainan.. decoration lain idea dtg ngan sendri nya..x der ciplak dr mana2 tau.. mula2 nk wat lain.. ntah cam ner tgn nie pusing2 jadi lain plak.. but aku suka.. hehehe..

Gara2 Cake Ben-10 ko nie Farrah, ank aku plak meraung2 nk gak.. hahaha...
errrmmm.. x pe la..oleh krn dia pose smlm, aku bg la present 1 cake-ben10. Tp dia demanding nk kek itam jerk.. terpaksa la wat lg satu. Pg tadi ngeh..ngeh...aku masakkan kek itam peberet dia tu tp x deco lg.. tgk la ptg or mlm nnt baru ngeh..ngeh...deco cake-ben10 tuuu.. mesti dia sukee gillleerrr.. padahal tiap2 minggu ada jerk kek itam dia.. abis wat lg.. abis wat lg.. eerrrmmm.. x pe la.. janji dia mkn... tp bdn x gemoz2 gak.. hehehe..

No comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails