Friday, November 13, 2009

bRoWNieS cHeeSe_pArT IV


2 tray of Brownies nie plak order from my husbd tuk makan2 kt KLIA. Ngeh..ngeh..ngeh.. aku siapkan coz nk bawa esok katanya. Sib baik buatnya x memerlukan masa yg lama.. dgn kepakaran yg aku ada.. hihihi.. (masuk bakul angkat sendri la.. nk tunggu org puji ntah thn bila la agaknya)

Brownies nie mmg kegilaan ank2 aku kt umah skrg nie.. yg sorang mkn cheese kt atas, yg sorang mkn kek kt bawah tu.. huhuhu.. mcm2 ragam. x pe la janji habis dimkn bkn dibuang.. ye x?? tp 2 hari jer blh habis kalau wat 1 tray brownies nie. Mana x nya selagi x abis.. itu je la yg diulang2.. Tp aku gumbira wat brownies nie coz dorang mkn.. aku x kisah even bdn penat pun akan ku buat juga.. Tp bdn ank2 cengitu gak.. x mo gemozzz.. hehehe . apa nk wat ikut cam mummy dia gak.. slimm river gitu..


No comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails